Søg på bloggen

onsdag, marts 02, 2011

Magnolia's Vanilla Vanilla





I sidste uge, i anledningen af min & A's årsdag, ville jeg gerne lave lidt lækkert til vores brunch, så derfor hoppede jeg ind på Emilys blog og lånte hendes opskrift på de meget famous New York'er kop-kager: Magnolia's Vanilla Vanilla. ÅH, det var en succes! 


Jeg kan virkelig anbefale jer også at prøve dem. Jeg havde besøg af min familie dagen efter, og jeg må indrømme, at jeg følte mig lidt alá 'jeg-er-lige-flyttet-hjemmefra-og-har-masser-af-overskud-til-at-være-kage-kone' hæhæhæh. Det var rimelig cool. Men mest af alt, så smagte de bare fantastisk! PRØV DEM! Opskriften (som jeg vidst allerede har delt) finder I her :-)

4 kommentarer:

Debbie sagde ...

Total girly cupcakes, me like!

Mit problem med cupcakes er at jeg synes de er hyggelige at lave, men gider egentlig ikke spise dem :-P

MELANIE D. sagde ...

Det er faktisk også altid mit problem, men det er derfor disse cup-cakes er så fantastiske. De dufter (og smager) nemlig helt vildt dejlig af vanille, så man virkelig ikke kan lade vær at smage dem. De er for lækre! :-)

Elegantesque sagde ...

I'm hungry right now hahaha bring me some hahaha

kisses
hannah
http://elegantesque.blogspot.com

MELANIE D. sagde ...

Ha ha, I would if I could ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...