Søg på bloggen

torsdag, marts 10, 2011

London sweet Memories

Jeg blev helt inspireret af Lynns indlæg vedrørende deres London tur med de flotte billeder, at jeg selv fik lyst til at fortælle om da mig & A var i London sidste forår. 
Turen derovre var en meget spontan idé, da vi besluttede at købe billetter til en John Mayer koncert (i London selvfølgelig) og derfor gerne ville at lave en lille tur ud af det - 3 dage for at være nøjagtig.


Eftersom det var meget spontant, havde vi ikke sparet noget særligt op, så derfor blev det heller ikke til de store restaurant eller afternoon tea besøg (desværre). Til gengæld kom vi vidt omkring og oplevede en masse sjove ting - og ikke mindst brugte jeg en del af mine ferie-penge på et par Manolo's hæhæh.
Jeg har nævnt London-turen i et andet indlæg, men det var meget kort, så nu vil jeg gerne vise lidt (læs: mange) flere billeder :-)
Vi boede 2 nætter på hotellet Premier Inn, som sagtens kan anbefales
Søde A med Wembley Stadium i baggrunden
Mega spændt på John Mayer koncert - som var FANTASTISK
South Kensington's travle gade
Foran Manolo Blahnik butikken :-)
♥ ♥ ♥ 
Ved Camden Market - rigtig fedt sted, fik lidt lyst til at farve mit hår pink hæhæh
At The Stables - med mini loppe-marked indenfor
Foran MEGA lækker sushi-sted
At Madame Tussauds - med lækre Johnny Depp (som så ALT for ægte ud, savl...)
Sidste dag i London :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...