Søg på bloggen

torsdag, marts 17, 2011

Hygge aften deluxe



I aften står den på max hygge med en god slik-pose og Paradise (plus genudsendelsen af grey's anatomy hæhæh) hånd i hånd med en sød kæreste. Det er lige hvad jeg trænger til - bare at ligge og putte og samle kræfter til imorgen.

Jeg er nemlig begyndt at arbejde igen, og det er virkelig dejligt! Til gengæld kan jeg godt mærke, at jeg har ligget på den flade i noget tid, så har været lidt træt denne her uge, hvilket forklarer bloggens forsømmelse..

Igår fik jeg dog en GLÆDELIG overraskelse, da jeg tog et smut forbi The Fish Square (man er vel fin på den) og fik mit elskede spejlrefleks igen. YAY - jeg har taget billeder alt muligt ligegyldigt, for hold da magle hvor jeg har savnet det.. Nu kan jeg selvfølgelig ikke finde USB-stikket, så jeg kan lægge de fine billeder ind. Æhhhhh..

2 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Det lyder helt bestemt enormt hyggeligt, og hvor ser det slik altså bare lækkert og farverigt ud. Mmh!

MELANIE D. sagde ...

Det var også rigtig lækkert! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...