Søg på bloggen

onsdag, marts 09, 2011

good news


Jeg har fået de bedste nyheder af en god veninde for noget tid siden, men ville lige vente med at dele det med jer, til det var helt hundrede, at vi skal afsted. Ja - jeg skrev afsted - for det er lige hvad jeg skal! 


Min venindes kæreste har vundet (!!) en skiferie for 4 personer med ALT betalt: hotel, liftkort, bus-turen derop, benefits, you name it.. Og JEG er blevet inviteret med! Halløj, hvor heldig har man lov at være? Det er simpelthen for lækkert, for jeg elsker at stå på ski (og ikke mindst afterski hæhæh) og alt hvad der hører til.


Jeg har virkelig også været ked af, at jeg igen i år ikke skulle på skiferie, da jeg på ingen måde har haft råd, så det er virkelig, virkelig fantastisk at ha' sådan en sød veninde, som inviterer mig med. Ahhhhhh.. I'm in heaven!

4 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Hvor er det bare fedt! :D Heldigt for dig :) Og din veninde er sgu heldig...

God tur :D

MELANIE D. sagde ...

Ja, det er helt utroligt heldigt. Har aldrig prøvet noget lignende før, så er virkelig spændt! Mange tak :-)

Sophie sagde ...

Haha hva filan er det for billede du har sat ind ? :D det har jeg aldrig set før! :D

melanie d. sagde ...

Hæhæh, nej tror heller ikke jeg har vist dig dem - har en mappe som hedder melanie & sophie ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...