Søg på bloggen

mandag, marts 28, 2011

Cinnamon rolls




Jeg ville egentlig ha' bagt dem igår til mig og le boyfriend, men jeg var simpelthen så udmattet, da jeg var færdig med rengøring, at det aldrig blev til noget hæhæh. 


Idag tog jeg fri fra arbejde, fordi jeg både havde et møde oppe på kommunen og skulle hen og besøge den børnehave, jeg har arbejdet i - da de store børn holder op på fredag. Typisk mig, men jeg bliver selvfølgelig ked af det ved tanken om, at de holder op om lidt. Så de skulle lige ha' en farvel-krammer.


Da jeg var hjemme igen, besluttede jeg mig så for at bage lækkerierne og overraske A, når han kom herhjem efter arbejde. Desværre, er det først nu gået op for mig, at vi aftalte at sove hver for sig idag, så han kom jo aldrig herhjem. Ahmen, så så man mig vente herhjemme med kanel-snegle & the i lidt for lang tid. FLOT MELANIE. Nåh, men der blev vidst spist et par stykker i ventetiden ;-)

4 kommentarer:

Gunilla sagde ...

Haha det er vist en klassiker;D det kan ske for enhver..
Men lækre ser de ud:)
/Gunilla

Daniella ' H sagde ...

Du burde tilføje den boks, så man kan blive fastlæser af din blog. :)
- Vil gerne være fast læser, så jeg kan finde tilbage til dig, men men det kan jeg jo ikke. :D hæhæ.

Hvis du tilføjer den, må du meget gerne lige smide en kommentar på min blog, så jeg lige ved at jeg har mulighed for at blive fast læser :P hehehe

http://daniellabandholtz.blogspot.com/

Mette sagde ...

Mmmm lækker :) Håber du nød dem selv så!

MELANIE D. sagde ...

@Gunilla: Hæhæ, ja jeg synes sgu det var lidt dumt. Men på den anden side, skulle jeg jo ikke dele ;-)

@Daniella: Tak for påmindelsen igen, det er jeg meget glad for! Dejligt at du også vil være fast læser!

@Mette: Det kan du tro jeg gjorde! Jeg har dog gemt resten i fryseren, til manden kommer på besøg igen ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...