Søg på bloggen

tirsdag, marts 01, 2011

Best Dressed @ OSCAR

Jeg ville egentlig ha' lavet dette indlæg noget før idag, da jeg så gerne ville høre jeres meninger om Oscar-aften, men due to the fact at jeg SERIØST holdt mig vågen til showet sluttede, måtte jeg give op i eftermiddag og tage en lille morfar. Vågnede derfor først for omkring kl 19, fordi A synes det var kedeligt, at jeg bare lå og sov hæhæh.


Jeg må sige, at jeg virkelig var begejstret over dette års Oscar - On the Red Carpet, da jeg generelt synes, at alle kvinderne var enormt elegante og smukke. Der var nærmest ingen 'kiksere' og hvis der var, var det mere fordi kjolerne ikke passede til personerne.
Jeg har valgt mine 8 BLL (best looking ladies), men de første 4 madammer ligger på en førsteplads, hvis du spørger mig. 


Mila Kunis & Cate Blanchets kjoler er enormt smukke og ikke mindst utrolig elegante. Milas kjole (Elie Saab) i den flotte lavendel-farve er simpelthen så smuk med blonderne og alle detaljerne - når jeg engang skal giftes, skal jeg have noget alá den kjole på (dog i en mere cremet farve). Givenchy-kjolen som Cate har på er utrolig moderne og elegant på samme tid - og farverne spiller utrolig godt sammen! I LOVE IT!


Mandy Moore & Scarlett Johansson ser ligeledes fuldstændig forrygende ud i deres - også - meget feminine og elegante kjoler. På trods af jeg aldrig har været særlig fan af Moore - hverken som sanger eller skuespiller - må jeg indrømme, at hun ser noget så lækker ud i hendes smukke nude Monique Lhuillier kjole med lækre detaljer. Scarletts - ligeså - smukke og meget kropsnær kjole (Dolce and Gabbana) med det flotte blomster-print gør virkelig noget godt for hendes krop. Jeg er desuden vild med hendes nye frisure, som giver den meget feminine kjole lidt kant.



Natalie Portman har valgt den perfekte kjole (Rodarte) til at vise sin smukke mave (med baby) frem - og jeg er især vild med den mørke lilla farve! Halle Berry har også valgt en nude kjole (Marchesa) med skønne detaljer som f.eks den nedre del af kjolen, der er pyntet med tyl er rigtig lækkert!


Gwyneth Paltrows kjole synes jeg også er utrolig smuk - især fordi den klær hendes gyldne hårfarve så godt. Snittet foroven er desuden en lækker detalje, så kjolen ikke bliver alt for simpel. Michelle Williams ser som altid smuk ud og har valgt en simpel, kropsnær & gulvlang kjole af Chanel i en flot hvid farve, som er fyldt med (hvad der ligner) perler.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...