Søg på bloggen

mandag, februar 14, 2011

UPDATE


Lige nu har mig og le boyfriend netop tændt computeren (bemærk klokken) og trykket 'just-eat.dk' og bestilt et par pizzaer (VILDT at der nogle steder som har åbent) men TRUE - jeg bukkede under for presset på trods af, at jeg ellers havde spist sundt hele dagen. ØV - dumme kæreste. Eller :-)

Jeg ville forresten gerne ha' blogget meget mere end jeg har gjort, siden jeg fik internet herhjemme (som jeg i øvrigt stadig er helt oppe og køre over) men problemet er bare, at jeg jo ikke har noget kamera, og det er simpelthen for kedelig at blogge uden billeder.
Mit digitale kamera kan jeg ikke finde og min telefon er simpelthen for ØV at tage billeder med. I hvert fald når man sammenligner med spejlrefleks.. Ihhhh, der har været så mange ting, som jeg gerne ville tage billeder af og dele med jer, men det må altså vente til spejlrefleks er tilbage. Snart forhåbentlig! Jeg ringer ihvertfald imorgen og hører hvad der foregår. 

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...