Søg på bloggen

lørdag, februar 19, 2011

Stor bagedag





Torsdag var virkelig STOR bagedag, eftersom jeg (fredag) skulle ned og besøge mit 'gamle' arbejde i børnehaven og sige hej - og derfor ville tage lidt hygge med til frugt, det måtte bare ikke være ALT for usundt.. Jeg er jo ikke rigtig stoppet, men der er bare ikke nok vikar-timer lige nu, til at jeg kan nøjes med at være tilkalde-vikar, så derfor har jeg jo søgt kontanthjælp.

Men, jeg ville bare lige vise jer et lille glimt af alle de boller, jeg bagte - prøv DU at skulle bage boller til en integreret institution (altså både vuggestue og børnehave), det er sådan ca. 80-90 stykker. Men jeg har jo både arbejdet i vuggestuen & børnehaven, så jeg synes da ikke, at nogen skulle snydes for Melanies hjemmelavet boller - som FYI var pyntet med glassur & TOMS' pingving mix, så de ikke blev for kedelige hæhæh.

2 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Hvor ser de lækre ud! Nam nam.. altid godt med slik ovenpå :D

MELANIE D. sagde ...

Ja, de blev også ret gode, hvis jeg selv skal sige det ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...