Søg på bloggen

lørdag, februar 26, 2011

Stemningsbilleder









Har tilbragt de sidste fem (eller var det seks) dage sammen med min søde BF, men igår tog han så (desværre hæhæ) hjem til sig selv, da jeg havde en aftale hos et par veninder. Planen var at spise mad, drikke lidt vin, synge sing-star og tage videre i byen. Så langt kom vi dog aldrig - da klokken var 02:30, var vi stadig igang med sing-star og kunne ikke rigtig overskue byen. Så vi blev og sang videre hele natten, og jeg endte med at overnatte hos min veninde - da jeg ligeledes heller ikke kunne overskue den lange tur hjem (FYI hun bor i Lyngby).


Imorges lavede vi æg & bacon og gentog succesen med sing-star (hæhæh) inden jeg tog hjem til mig selv. I aften står den igen på tøse-hygge denne gang med damerne fra gymnasiet, så jeg skal lige nå at dekorere resten af mine cup-cakes fra i torsdags, som jeg tager med som la surprise. Vi skal alle sove hos én af pigerne, så det skal nok blive hyggeligt - men jeg glæder mig også til at have HELE søndag eftermiddag og aften for mig selv. Åhh, så skal den stå på SATC..

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...