Søg på bloggen

onsdag, februar 16, 2011

STATUS



I morges var jeg tidligt (vi snakker før 08:00) oppe, fordi jeg havde en aftale med en vejleder, som bl.a. skal hjælpe mig med at finde ud af, hvilken uddannelse jeg gerne vil ta'. 
Jeg har jo ikke haft flere timer i den børnehave, som jeg ellers havde arbejdet i siden jeg blev student 2009, og derfor har jeg været nødt til at søge kontanthjælp (BUHUU) så jeg kan betale min husleje (YAY).


Det betyder også, at jeg skal søge ind på en uddannelse (og naturligvis finde et job, som jeg jo MEGET gerne vil) og idag, skulle jeg altså komme med forslag, til hvad jeg kan vælge. Så, jeg har fundet 3 uddannelser indtil videre (må gerne søge flere selvfølgelig) som kunne være rigtig interessant - og jeg kan faktisk mærke, at jeg rigtig gerne vil igang med noget!


Udover det, blev jeg udvalgt til at være en af de første, som - frivilligt - kunne være med til at teste nogle forskellige ting inden for IT vedrørende deres hjemmeside (jobnet.dk), for at hjælpe med at gøre det bedre og nemmere for brugerne. Som tak for hjælpen, fik jeg et generøst gavekort til Magasin :-)

2 kommentarer:

Bethina sagde ...

Det lyder meget spændende :) Jeg er selv i fuld gang med at lede efter en uddannelse der virker spændende nok til at man gider at læse direkte efter gymnasiet - der er så meget at vælge imellem derude, at man kan blive helt tosset oveni hovedet. Hvilke uddannelser har du fundet frem til? :)

MELANIE D. sagde ...

Ja lige præcis - jeg har også taget halvandet sabbat år nu, siden jeg blev student, fordi jeg ikke kunne finde en uddannelse, som var spændende nok til jeg gad læse videre med det samme.

Men jeg laver et indlæg i aften omkring hvilke uddannelser jeg vil søge ind på nu, så det måske kan inspirere andre. Så kig forbi senere idag :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...