Søg på bloggen

søndag, februar 20, 2011

Søndag aften



Både lørdag & søndag har stået på ren afslapning sammen med le boyfriend. Vi har spist (its not pretty) baconburger & twisters, drukket cola zero & fanta, bestilt pizza (stadig samme dag), set 1-5 sæson af Friends (som btw stadig kører), sunget sing-star til langt ud på natten, puttet i sofaen med dyner og holdt i hånd.


Idag har jeg dog formodet at være 'lidt' aktiv og bage 2 stk frisk rugbrød, så om lidt står den rugbrødsmadder med alt hvad der hører til. Elsker når man har en hel weekend uden nogle planer, og endda er så heldig at kunne bruge den sammen med sin bedre halvdel. 
Imorgen vil jeg forsøge at bage kop-kager alá Emily så jeg har noget lækkert at byde på, når min familie hilser i løbet af ugen. Ikke mindst skal de også bruges ondag, men det skal jeg nok fortælle nærmere om.. 


Ha' en fortsat god søndag aften!

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Lyder til du havde en super hyggelig weekend :) Der findes heller ikke noget bedre end hygge med kæresten og en god omgang junkfood!

MELANIE D. sagde ...

Det har været en rigtig hyggelig weekend - netop fordi den kun indeholdt kæresten og junk! Idag må jeg dog nok hellere løbe mig en tur ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...