Søg på bloggen

mandag, februar 21, 2011

Pylones - isske & opvaskebørste




Forrige jul (2009) fik jeg bl.a. disse to skønne gaver af min kære far, som er af det franske design Pylones. Det er primært børneting, som bliver lavet i dette design, men de har også 'voksne' ting, som giver lidt kulør i tilværelsen. Derfor synes jeg, at det er sådan et skønt mærke, fordi det gør nogle - ellers ret så kedelige - køkkenredskaber rigtig fine, sjove og ikke mindst hyggelige. 


Jeg har virkelig glædet mig til at kunne tage dem rigtig brug, så i aften står den på is til dessert! Opvaskebørsten synes jeg dog er SÅ sød, at jeg ikke nænner at bruge den. Til gengæld pynter den fint ved vasken og skaber hygge med sine dejlige farver og ikke mindst - verdens mest nuttet ansigt! Du kan finde nogle af Pylones design her.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...