Søg på bloggen

søndag, februar 27, 2011

OSCAR 2011



Er der andre end mig, som har taget en lille morfar idag og snart skal til at gå amok i cafe latté-drikningen? Man skal jo kunne holde sig vågen til klokken seks imorgen tidlig - I nat er der nemlig OSCAR 2011 uddeling, og det skal jeg bare IKKE gå glip af! Celebrities for the win <3


Jeg har virkelig glædet mig til dette års uddeling, fordi jeg rent faktisk kan se det LIVE (okay, ikke helt live - men live i fjernsynet) i år! Alle andre år, har jeg jo enten skulle op og i skole eller på arbejde, men det må da være plusset ved at være arbejdsløs, da jeg jo ikke skal tidligt op imorgen og derfor kan se showet HELE natten! Hvis jeg altså kan holde mig vågen - jeg krydser ihvertfald fingre :-)

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Du er bestemt ikke den eneste! Jeg har glædet mig så længe, så selvom jeg har fået smidt en fremlæggelse i hovedet til imorgen - så er jeg klar alligevel.

Jeg elsker sådanne shows, og jeg kan virkelig ikke overskue bare at skulle 'nøjes' med en forkortet genudsendelse imorgen. Det er bare ikke godt nok overhovedet!

Bethina sagde ...

Haha, hvor fantastisk du kan se de positive ting :D Jeg skal desværre i skole i morgen, så du må lige komme med en samlet vurdering af hele uddelingne, hvis du kan holde dig vågen vel og mærket :D

MELANIE D. sagde ...

Rikke - Dejligt at høre at jeg ikke er den eneste, min kæreste kan på ingen måde forstå mig. Hæhæh.
Håber din fremlæggelse går (er gået) godt idag - men alle burde netop forstå, at man simpelthen ikke kan nøjes med en forkortet genudsendelse!
PS. The Red Carpet var fantastisk!

Bethina - Hæhæ, ja der er jo nok lidt optimist ;-)
Der kommer en vurdering af showet senere + worst/dressed! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...