Søg på bloggen

torsdag, februar 17, 2011

Little brunch


I tirsdags var jeg jo hjemme hos min mamma og resten af familien (minus dem som er på skiferie - SNYD!) og jeg blev også og sov på mit gamle værelse. Meget mærkeligt - og jeg kunne faktisk ikke rigtig falde i søvn, før klokken var omkring 03:00 - så I kan nok forstå jeg var træt onsdag morgen, da jeg ovenikøbet også skulle tidligt op og til vejledningssamtale.


Heldigvis lavede min mors søde kæreste en lækker, lille brunch til os alle 3, da jeg kom hjem og den indeholdt lige præcis, hvad jeg havde brug for: Masser af røræg, bacon, græsk yoghurt m/ sirup og müsli, 2 store ostemadder og ikke mindst en café latté, kakaomælk & æblejuice. YUM.
Bagefter var jeg klar og frisk til at tage gå shop-amok i ILVA med min mor :-)

1 kommentar:

PRiK sagde ...

MUMS, det ser lækkert ud! :)

*FÆLLES BESKED

Jeg har fået ny blog 'DD - Disney Dreams' og håber du vil rette din blogroll - hvis jeg er på den, du er i hvert fald på min thihi :) (Priks Blog bliver lukket ned!) Og håber samtidig at du har lyst til, at melde dig til, som fast læser på min nye kreative blog :)

Kærligst Rikke'PRiK
http://dd-disneydreams.blogspot.com/

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...