Søg på bloggen

mandag, februar 07, 2011

A LIFETIME

GUD, hvor har jeg savnet at blogge. Det har været frygteligt ikke at komme på nettet hele sidste uge og dermed ikke kunne følge med i noget som helst. Enkelte gange når jeg har været hos min BF har jeg liiiige haft mulighed for at logge på - dog højest i 10 min.. ÆV, livet er surt uden online-sladder. MEN, imorgen får jeg forhåbentlig en lille fin USB-nøgle med posten, som giver adgang til nettet, og så vil jeg straks gå igang med at blogge. Plus, nu varer det vidst ikke længe før mit kamera er klar igen. YAY. Pyhaa, det har jeg også savnet.

Er lige hjemme på besøg hos min mamma og resten af familien, som har lavet lækre deller og tzatziki til aftensmad upon my request. SÅ lækkert. Har desværre ikke mit digitale kamera med herhjem, så i stedet får i linket til en rigtig dejlig sang i kan sætte på inden i går i seng (titlen passer desuden rigtig dejlig på, hvordan en uge uden at blogge har føltes hæhæh). Jeg skal desuden ud senere i aften og høre dejlig musik og drikke en øl eller to med den søde BF + venner. Ha' en dejlig mandag aften!

PS. PARADISE I AFTEN!! Er i spændte??? :-)

2 kommentarer:

Frk. Emma sagde ...

Den sang er så skøn :)Glæder mig til, du "vender tilbage"!

MELANIE D. sagde ...

Tak, hvor er du sød - og nu er jeg 'tilbage'! Hæhæh :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...