Søg på bloggen

torsdag, februar 10, 2011

IM BACK




JEG ER TILBAAAAAAGE.. Okay, hvor glad har man lige lov at være, men hey, jeg har altså virkelig savnet ALT ved det her blog-land de sidste mange dage, 12 for at være præcis, både at kunne blogge om hvad der er sket i mit liv, for der er jo virkelig sket en del på det sidste, men også det at følge med i jeres liv (jeg lever for sladder) og især hos de heldige, som var til CFW (lucky bitches) åhhh, hvor jeg ærgede mig..

DESVÆRRE, er mit kamera stadigvæk ikke fikset endnu - jeg har ihvertfald ikke fået noget opkald fra Expert endnu, og det er faktisk en måned siden jeg afleverede det (de sagde 3-4 uger), så nu burde det snart være klar.. Ihhhh, hvor jeg glæder mig til at lege paparazzi igen hæhæhæh. Men jeg skal nok blogge indtil kameraet er tilbage, så blir I måske bare tortureret med photobooth indtil da ;-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...