Søg på bloggen

tirsdag, februar 15, 2011

Hjemme..






Idag blev jeg hentet af min mor, da hun havde fri fra arbejde og så kørte vi hjem - til mit 'gamle' hjem hæhæ. Det er helt vildt mærkeligt, at mit værelse er tomt og allerede er blevet lavet om til vasketøj/tørrestativ rum :-)
Jeg husker tydeligt, hvor rørstrømsk jeg blev, dengang jeg pakkede det hele ned i (mange) flyttekasser - og ja - nu står det meste stadig i flyttekasserne hjemme i min lejlighed. Men jeg ORKER simpelthen ikke at pakke ud.. 


Tidligere idag var min søde farfar hjemme og bl.a. sætte nogle hylder op i stuen, og det hjælper jo væsentlig i forhold til at pakke ud, da jeg har flere 'steder' at sætte tingene nu. Men hold da magle, hvor har man meget l... og specielt sko-æsker i mit tilfælde. Godt det ikke er hver dag man flytter :-)

4 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Hold da op... du må have købt MAAANGE sko fra Bianco siden du har rigtig mange af deres kasser ;)

MELANIE D. sagde ...

hæhæ, guilty - der er vidst en del efterhånden, men det er jo også billigt
;-)

Sophie sagde ...

SHAIT!! Hvor opholder du alle de kasser normalt ? :O

melanie d. sagde ...

Jeg havde dem oppe på loftet derhjemme hos min mor dengang, så jeg kunne transportere dem (når jeg engang fik en lejlighed) så mine sko ikke ville komme noget til ;D

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...