Søg på bloggen

lørdag, februar 12, 2011

Hangover & sushi





Puhaa, jeg håber ikke der var nogen af jer som var på Sam's bar igår - for så havde i nok fået jer en forskrækkelse. Aftenen startede ellers meget godt igår, men så skete det.. Jeg blev fuld. Rigtig fuld. Det gjorde min veninde også, og da vi havde drukket SURF-bar tom og blev smidt ud (fordi de lukkede altså hæhæh) gik vi da raske videre ned af strøget - lige ind på Sam's bar = KATASTROFE!! ÅH gud, det må ha' lydt forfærdeligt. Men sjovt var det nu :-)


Idag har den stået på afslapning/tømmermænd hele dagen, og da jeg endelig fik bevæget mig hjem fra min veninde og hjem til mig selv (hi hi) ku' jeg virkelig mærke, hvor glad jeg er, for at være flyttet hjemmefra og bare ha' mit helt eget sted. Har ligget hele eftermiddagen og til nu i sofaen i undertøj med dyne, tæppe og pudder og stenet hele SATC-boxen, drukket cola zero og spist knækbrød (=kur mod tømmermænd) Om lidt kommer min søde BF herhjem (bare rolig, jeg har været i bad så han ikke får et chok) og plejer mig og så har jeg lovet at gi' sushi :-)


(NB! Billederne her er selvfølgelig ikke fra idag, men fra en god omgang running-sushi med en sød kæreste for et stykke tid siden - MEN - I skulle da ikke snydes for ægte sushi-billeder hæhæh)

2 kommentarer:

Elegantesque sagde ...

oh my god it's been a while since I didn't eat sushis !!!

MELANIE D. sagde ...

Sushi is simply the best! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...