Søg på bloggen

tirsdag, februar 22, 2011

four years




Idag er det 4 år siden, jeg tog på skiferie i 1.g sammen med 7 dejlige piger og 3 gutter fra klassen (plus en million andre) og endte med at blive hamrende forelsket... I ham A - som sjovt nok, var én af de 3 gutter fra klassen. Ja, det er sgu en meget sød historie - og det bedste ved den hele er, at vi stadig er sammen idag - efter 4 år.


I dag har vi dog ikke fejret dagen særlig meget, fordi vi har udskudt det til imorgen pga fodboldkampen mellem FCK & Chelsea. Og NEJ - det er ikke fordi, at JEG skal se kampen hæhæh. Men søde A & hans roomie havde arrangeret en fodbold-aften i dagens anledning (aftalen blev lavet i fredags) men da gik op for den lille, at det var samme dato som vores årsdag, skyndte han sig at sende en lille love-sms til mig med stort undskyld og stort, pænt spørgsmål om ikke vi kunne rykke 'at fejre det' til onsdag.


Årh, jeg synes han var lidt sød - og det gør mig sgu ikke så meget, at vi først fejrer det imorgen, så selvfølgelig sagde jeg go' for den. Til gengæld står den så på årsdag og masser af kærlighed HELE dagen imorgen med brunch, sushi & biograf - og dét er noget jeg glæder mig til! Idag har jeg så bagt hjem. rugbrød og fine cup-cakes, efter A tog hjem, så vi kan få en lækker hjem. brunch imorgen. MUMS, jeg glæder mig.. og jeg glæder mig endnu mere til han kommer hjem til mig senere i aften og giver mig et stor KYS, inden vi går i seng :-)

3 kommentarer:

Camilla sagde ...

Århhh hvor lyder det fantastisk! Håber I får en skøn dag! :)

ChristinaIN sagde ...

nårh en sød kæreste :-) i er søde!

MELANIE D. sagde ...

Camilla - Vi havde også en rigtig dejlig dag, kan du tro - det var skønt! :-)

Christina - Ja, han er sgu ret sød, hæhæh. Tak!

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...