Søg på bloggen

fredag, januar 28, 2011

weekend

For mig er det faktisk hele tiden weekend, eftersom jeg ikke arbejder lige nu, så jeg kan jo sove længe hver dag, lave brunch når jeg står op og rigtig slappe af (som om jeg har brug for det), men idag føles det lidt som at have weekend. Har nemlig de sidste tre dage passet min lillebror på 7, eftersom jeg jo alligevel er herhjemme, som har været syg med feber og hovedpine - men alligevel har haft masser af energi hele dagen til at spille på guitar & trommer, hoppe rundt, stille spørgsmål om hvordan man staver ditten og datten og hørt nik&jay for fuld skrue på sit lille anlæg.


Heldigvis er han jo en dejlig lillebror med det mest nuttet ansigt, at jeg ikke har noget imod at passe ham og vi har da også hygget os rigtig meget, men man får altså et lille indblik i hvad det vil sige at have børn. Det er virkelig et fuldtidsarbejde og jeg har kun leget mor i tre dage og endda kun indtil klokken 15:00 hver dag, men det da været en smule hårdt..
SÅ jeg har virkelig glædet mig til det blev weekend så min mor kan tage over igen hæhæh. Til gengæld skal jeg bruge weekenden på at pakke og flytte, men det vil jeg også hellere end at slappe af. Hihi.


Mig + nuttet lillebror

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...