Søg på bloggen

søndag, januar 09, 2011

Status//dårlig og godt nyt

I tror det er løgn - men det er det ikke. Mit kamera er gået i stykker :(
ÅRH! Hvor jeg ikke kan overskue det.. men der er et eller andet fuldkommen galt med det - det vil ikke altid tage billeder; og så står man og trykker løs, imens den blitzer alt væk - stadig uden at tage billeder, og come on - sådan skal det bare ikke være. Det kostede trods alt 4000,-..


Så, jeg må ind og aflevere det så jeg straks kan få taget en masse billeder igen. Fik forresten et kamerastativ i julegave, så skal nok få taget en masse billeder, når det er klart igen. Mangler endda at vise jer mine julegaver - det kommer!
Men oven i den kedelige nyhed - da det jo så desværre betyder, at der ikke kommer så mange nye billeder på bloggen et lille stykke tid - så har jeg også en dejlig nyhed, til mig altså hæhæ.
Skal nok fortælle mere i detaljer imorgen men the big news er: Jeg skal flytte i lejlighed :-)



2 kommentarer:

ChristinaIN sagde ...

Nooooooo!
og fedt billede

MELANIE D. sagde ...

ja, det er virkelig ærgeligt - håber det blir fikset snart! Og tak ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...