Søg på bloggen

tirsdag, januar 04, 2011

Sidste aften

Først og fremmest vil jeg lige kommentere på mit fravær herinde på bloggen, men mit kamera er gået død, har glemt opladeren derhjemme og eftersom jeg nærmest er groet fast hjemme på min kærestes værelse, ja.. så er der ikke sket så meget :)

Men, imorgen tager jeg hjem og så skal i nok få en masse nytårsgejl osv at se, men the main reason til at jeg tager hjem imorgen, er nok at min kæreste er ved at flytte.. Han skal flytte ind i en (lille, hvis du spørg' mig men det er nok forskellen på mænd og kvinder hæhæ) 2 værelses-lejlighed men en kammerat på Nørrebro. Så de er igang med at male osv, og imorgen flytter han nogle enkelte ting derhen. Blandt andet sin seng.

Så i aften er sidste aften, hvor vi skal sove hjemme på hans 'gamle' værelse hos sin mor og far. Mærkeligt..  Ja, altså.. Det synes jeg det er, for jeg har jo været der så meget - faktisk også alene, hvis jeg f.eks. havde fri og han skulle på arbejde. Det blir da også mærkeligt, at man ikke længere tar derhjem efter byen f.eks, og jeg blir faktisk også lidt trist over, at jeg nok ikke ser hans familie (især min søde svigerinde som det så fint hedder) så meget mere. Hans søster skal jeg nu nok ses med, men det ville nu nemmere, hvis man bare kunne hoppe ind på det andet værelse hæhæ.

Puha, et langt indlæg - men jeg har en del på hjertet eftersom bloggen er blevet forsømt ;)
Pointet med indlægget var som sagt, at det er sidste aften han - og jeg - skal sove hjemme hos ham, hos hans forældre, for imorgen står sengen jo inde på Nørrebro.. Nu føler jeg lidt at jeg forsømmer hans værelse ved at sidde her på mac'en (det går sgu meget godt hva....) Nåm men så vil jeg skynde mig at hoppe tilbage i sengen og nyde 'den sidste tid'. 

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...