Søg på bloggen

søndag, januar 23, 2011

Shoe heaven






Jeg havde faktisk tænkt mig at vente til maj måned med at vise jer mit kæreste eje på mit værelse, for dér er det præcis et år siden, at jeg fik den største gave. Men eftersom jeg flytter i næste weekend (og jeg ved godt at jeg ikke snakker om andet, men det må I altså leve med lidt endnu hæhæh) og der ikke rigtig er plads i soveværelset, så får I det at se nu :-)

Jeg havde ellers svoret at jeg aldrig ville flytte hjemmefra, før jeg fandt en lejlighed med så stort et soveværelse at der både ku' være sko-hylder fra gulv til loft plus et walk-in, men okay, så begyndte jeg at blive lidt realistisk. Men når mig og min kæreste engang skal til at kigge efter lejlighed sammen, så bliver det måske aktuelt igen hæhæh.

4 kommentarer:

Debbie sagde ...

LOVE IT!

MELANIE D. sagde ...

Tusind tak! I love it also ;-)

Camilla sagde ...

OH MY GOD! Det er jo for lækkert det dér!! Bliver nødt til at vise min kæreste det og så få ham til at lave det til mig hihi... WOW!

MELANIE D. sagde ...

Ja, det er virkelig dejligt - så kan man altid kigge på sine sko! Hæhæh, det kunne være fedt hvis du kunne få ham til det ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...