Søg på bloggen

lørdag, januar 22, 2011

Savn

Der er måske nogle, som vil tro at jeg her hentyder til min kæreste, en veninde, et familiemedlem eller lignende, og dem tænker jeg da også meget på - men det som jeg savner rigtig meget for tiden... er mit kamera! Jeg er virkelig afhængig af det. Jeg bruger det enormt meget i min hverdag og jeg kan altid finde noget/nogen at fotografere. Alt.. Og til tider tror jeg også min familie synes, at det er en tand irriterende, at jeg absolut skal fotografere hver en ret, der bliver serveret, men dét behøver de heldigvis ikke brokke sig over mere, da jeg jo snart flytter hæhæh. 


Desværre kan der stadig gå 3 uger, før mit kamera er klar igen. Forhåbentlig har de fundet fejlen, så det er klart med det samme - jeg tør slet ikke tænke på, om den er helt gal med det. Men indtil jeg får kameraet tilbage, vil jeg bruge tiden på at vise en masse af de billeder, som jeg har taget siden jeg fik kameraet sidste år. Håber det går :-)



Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...