Søg på bloggen

søndag, januar 16, 2011

Pieces nailpolish




For et stykke tid siden da jeg var ude på udsalgsshopping (hæhæ) faldt jeg over disse neglelak fra Pieces. Prisen lød: 3 stk for en 50'er (den sidste ligger derhjemme), og det synes jeg var et ret godt køb. Jeg overvejede til gengæld, hvordan kvaliteten så ville være? Ekspedienten sagde dog, at det var overraskende god kvalitet og at hun selv havde købt en del, som havde holdt længe.


Så jeg bed på - og heldigvis holdte det stik! Har gået rundt med sølvnegle siden i torsdags, og de er stadig ligeså fine. Det ville nok være endnu tydeligere at se, hvis jeg havde mit savnede spejlrefleks til at tage billeder med - men lige nu må jeg nøjes med et digitalt kamera.

2 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Sølv(og gulde) neglelak er også alt for niiice! :D

MELANIE D. sagde ...

Lige præcis! ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...