Søg på bloggen

onsdag, januar 12, 2011

Passion



Sidder pt. og lytter til mit største musikidol - John Mayer, som virkelig kan gøre mig blød i knæene.. I foråret sidste år var jeg med min kæreste i London for at høre ham spille. Det var omtrent samme tid som da han spillede i Danmark, men vi var så uheldige ikke at få fat i billetten hverken til koncerten eller ekstrakoncerten - og heller ikke da han spillede forrige år. Derfor tog vi en rask beslutning om at tage til London, da han var på turné gennem Europa på det tidspunkt - jeg VILLE bare ikke gå glip af ham igen!


Dét er nok en af de bedste beslutninger, jeg har taget i mit liv. Det var første gang jeg så ham optræde og så var det endda på Wembley Arena i London. Det var en kæmpe oplevelse fyldt med overraskelser, f.eks. da jeg fandt ud af, at det var Ellie Goulding som skulle opvarme.. Årh. Blir helt rørstrømsk ved tanken :-)


Nåh, nu skal det heller ikke blive et aaaalt for langt indlæg, fik bare lyst til at dele min begejstring med jer hæhæh. Hvis i tilfældigvis ikke skulle kende til hans musik, vil jeg foreslå I straks kigger på nogle af de videoer jeg har lagt ind :-)


                      

2 kommentarer:

ChristinaIN sagde ...

Kan jeg godt forstå, John Mayer er fandme også fantastisk

MELANIE D. sagde ...

det er han ihvertfald :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...