Søg på bloggen

lørdag, januar 22, 2011

Outfit - Madrid


top asos shorts h&m strappy sandals bianco hat asos
I sommers var jeg en lille tur til Madrid sammen med min kære far og 2 søskende. Vi var der 'kun' i ca 5 en halv dag, da mig og min ældste lillebror (det lyder mærkeligt) først ankom et par dage senere end de andre. Men hyggeligt var det bestemt! Fik set og oplevet en hel del kultur og spist en masse, lækker spansk mad. 5 dage var bestemt ikke nok, og jeg vil meget gerne tilbage - måske på en lille kæreste tur? :-)


Så for at lette lidt på vinter-stemningen med frostvejr udenfor og ingen mulighed for bare ben i lang tid, viser jeg nogle af mine sommer-outfits - også selvom jeg sidder på hug på mange af billederne hæhæh. Men åh gud, hvor jeg glæder mig til det bliver sommer igen..

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...