Søg på bloggen

torsdag, januar 06, 2011

NYE moments









Måske er disse billeder bare lidt forsinket, men jeg havde jo en virkelig god grund til hvorfor.. ikke? Hæhæ.
Nåh, men nu får I ihvertfald lidt billedspam fra min nytårsaften med (næsten) alt hvad den indebar: mad, drikke, fyrværkeri, latter og meget meget mere.


DESVÆRRE nåede jeg slet ikke at få et billede af mig og min kæreste om aftenen - allerhelst skulle det ha' været sådan et rigtig cheesy billede, hvor vi står og kysser, men det er så nytårsagtigt at ha' det. Synes jeg :)
Men, mit kamera løb tør for strøm LIGE som vi skulle til at tage det, efter vi var kommet ind fra fyrværkeri-gaderne igen. Typisk.. 
Bortset fra den lille detalje, så havde vi en dejlig nytårsaften!

2 kommentarer:

CENDRITYSS sagde ...

Cute blog !
xx

MELANIE D. sagde ...

Thanks! So is yours :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...