Søg på bloggen

søndag, januar 02, 2011

New years outfit



dress selected femme cape monki shoes manolo blahnik

Ville virkelig ønske jeg havde haft tid til at lave et indlæg igår, men tiden gik så forbandet hurtigt, at jeg dårligt nok havde fået tøj på da Madammens nytårstale startede. Anyways, så havde jeg en helt fantastisk og dejlig nytårsaften hjemme hos min far sammen med mine søskende og vores genbo (+ deres børn) og ikke mindst min dejlige kæreste.

Det var helt igennem en vidunderlig aften med lækker, lækker mad & fine drinks, nytårstale, kransekage, musik, dans og masser af kys og kærlighed! Der var ikke ét eneste tidspunkt, hvor jeg overvejede at tage ind til byen i stedet. Det var en dejlig aften - med lidt for mange jägerbombs, og derfor får i dette sene indlæg hæhæhæ.

Jeg håber i havde en ligeså god nytårsaften uanset om i var hjemme eller i byen. Rigtig glædelig nytår!

2 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Virkelig flot kjole!!!!!! :-)

Godt nytår!

MELANIE D. sagde ...

Mange tak, er også VILDT glad for den!! Godt nytår dig også :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...