Søg på bloggen

søndag, januar 02, 2011

New years appetizers







Eftersom jeg skulle holde nytår hjemme hos min far, havde min mor inviteret mig, mine søskende og A hjem til lidt nytårs appetizers og champagne kl 15:00. Jeg blev helt rørt over at se bordet - dét var simpelthen så lækkert. Min mor havde kælet for alle detaljerne og der manglede ingenting. Jeg kom næsten til at spise og drikke for meget til at have en ordentlig appetit, da vi skulle spise nytårsmiddag hæhæhæ.

Vi blev kørt hjem til min far ca. 17:30 - og jeg blev en anelse trist over ikke at skulle være sammen med min mor om aftenen, især fordi jeg kunne mærke, hvor meget hun ville savne mig og mine to søskende - på trods af hun skulle være sammen med sin kæreste og min lillesøster. Det er sgu dejligt at have sådan en mor, og hun var også den første jeg ringede til, da klokken slog tolv.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...