Søg på bloggen

tirsdag, januar 18, 2011

New in






Jeg har slet ikke været hjemme på amager hele weekenden, men inde på Nørrebro hvor min kæreste jo er flyttet i lejlighed med en kammerat. Så det var sgu lidt lækkert at komme hjem idag, helt ude på VA - mere amager blir' det vidst ikke ;-)


Min pakke fra ASOS var langt om længe kommet og lå ventede på min seng, da jeg kom hjem - var ellers ved at lave et klage-indlæg, som mange af andre bloggere efterhånden har gjort hæhæh. Men det er sgu også ærgeligt at vente flere uger med at få sit tøj, når der står max 4-6 dage.. Men nu er det her, og jeg er glad. Imorgen laver jeg et indlæg, hvor jeg viser tøjet nærmere, den éne af tingene har jeg nemlig sukket efter længe....

2 kommentarer:

Guapizimo sagde ...

Har du købt Modelsown via ASOS? Jeg har en del af deres lakker og er rigtig glad for dem!

MELANIE D. sagde ...

Ja, det har jeg - købte en pakke med en pink læbestift, sort mascara & eyeliner for 45,- Er rigtig glad for deres produkter :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...