Søg på bloggen

tirsdag, januar 25, 2011

New in: S/// Bar



Jeg har virkelig en svaghed for sko og jeg kan altid overtale mig selv til liiiige at købe nogle med hjem, uanset hvor meget der står på kontoen(!). For i virkeligheden burde jeg jo slet ikke købe flere sko (eller andet for den sags skyld) da jeg jo ikke har noget arbejde for tiden. Men er de bare smukke? Det var også derfor, jeg fik overtalt mig selv til at købe disse flotte tårne, for helt ærlig.. Og så kun 350 bobs??! What to do.. så dem hopper jeg lige i imorgen, når jeg skal ned og handle lidt andet 'nødvendigt' hæhæhæh.

2 kommentarer:

Bethina sagde ...

Jeg er så misundelig - de er sååå fede de sko! :D har længe savlet over dem :O

MELANIE D. sagde ...

De er virkelig også lækre! Kan bestemt anbefale at købe dem - jeg går nærmest ikke i andet for tiden ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...