Søg på bloggen

onsdag, januar 19, 2011

New in: Cape



Kan i huske den cape (kappe, lyder ikke ligeså cool på dansk) som jeg har postet (og savlet over) i slutningen af året? Fik endelig overtalt mig selv til, at den var dét værd at købe, selvom jeg gerne vil prøve at spare på kronerne.
Igår, da jeg kom hjem var den endelig - samt en masse andet lækkert - kommet med posten, og jeg er virkelig glad for jeg købte den. Den er jo for lækker.
PS, I skal nok få et ordentlig (læs: fra top til tå) så snart spejlreflekset er hjemme igen.

2 kommentarer:

margarita ts sagde ...

love your style!
thank you for the comment on my blog!

http://mlmylookbook.blogspot.com/

MELANIE D. sagde ...

Thanks! As you read I really like your style as well! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...