Søg på bloggen

onsdag, januar 12, 2011

MONKI SALE



Mit dankort brænder. And it burns, burns, burns, sir jeg bare... Men det var jo virkelig nødvendige køb, jeg foretog mig. Eller det bilder jeg mig i hvert fald ind hæhæh. 
Åh. Det er virkelig umuligt for mig at gå forbi en Monki butik, når der er udsalg - for de mener det jo virkelig!
Der er 50% eller 75% på rigtig mange af deres varer og mange af tingene, havde jeg kigget på i lang tid - så det er virkelig en win win :-)


I får desværre kun billeder af mine køb fra Monki's egen hjemmeside (og de havde ikke engang alle de ting jeg havde købt....), da mit kamera jo er hos lægen, som jeg kalder det. Doktoren siger det tar 3-4 uger før hun (vi er meget tætte kan I høre) er klar igen. ØV, sir jeg bare! 

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...