Søg på bloggen

lørdag, januar 29, 2011

Lisbeth Dahl


Jeg faldt lige over dette billede, som jeg tog inde i den lille Lisbeth Dahl butik (i Tivoli) i sommers, og jeg husker tydeligt at jeg tænkte 'dét her SKAL jeg have i mit soveværelse når jeg flytter hjemmefra'. Hmm.. Jo, det kunne da være lækkert hvis jeg lige havde plads til sådan et lille make-up/parfume bord hjemme i soveværelset, mæææn det er vidst ikke helt realistisk. Jeg har en vindueskarm, hvor jeg kan ha' lidt alá det her stående, men så ved I hvordan mit ønske walk-in-make-up/fragrance-wise skal være hæhæhæhæh.
PS, spørg mig ikke hvad jeg skulle bruge de mange farverige fjer i vasen til, men de skal også være der:)

3 kommentarer:

ChristinaIN sagde ...

hold da op!

signefejrskov sagde ...

Lisbeth Dahl's ting er fantastiske. Har selv en kærlighed til dem, og er ikke til at få ud af en butik hvis jeg først har opdaget at de sælger hendes ting.

MELANIE D. sagde ...

Åh, de er virkelig fantastiske. Jeg er virkelig en sucker for sådan nogle pige-ting til soveværelset :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...