Søg på bloggen

torsdag, januar 20, 2011

Kender I det?




Når man virkelig bare har lyst til at kæmpe stor isvaffel med hele svineriet? Vi snakker altså 4-5 kugler, softice, flødebolle (oh yeah), orange-stang, flødeskum & syltetøj. Åh gud. Som jeg tidligere har nævnt, glæder jeg mig virkelig til det bliver sommer igen og man kan tage på Ismejeriet en sommeraften eller en tur på bakken med kæresten i hånden, hvor de også har enormt lækre is.. 

Hør mig lige, sidder her og drømmer om is-vaffler, når det stadig er hundekoldt udenfor. Men det er typisk mig, og når det engang bliver sommer, så begynder jeg sikkert at sukke efter noget dejlig, hjemmelavet suppe hæhæhæh.

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Åh.. Nu gav du jo mig helt lyst til isvafler! not fair!

Liselotte sagde ...

Hahah kender det alt alt for godt . Mmh :)
og nu får jeg lyst igen, er ellers hoppet under dynen . tsk :)

God weekend . <3

// Liselotte
www.everyday-couture.com

MELANIE D. sagde ...

Dejligt at jeg ikke er den eneste med trang til is, selvom det er frostgrader udenfor!
Ha' en dejlig weekend piger :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...