Søg på bloggen

onsdag, januar 19, 2011

I've been cheating on clothes with furniture






Ægte SATC-fans ved selvfølgelig hvor dette citat stammer fra, så jeg behøver naturligvis ikke forklare dybere, men okay, der er vidst heller ikke så meget at forklare hæhæh. Jeg var igen i IKEA idag med min kæreste, og det var faktisk hans forslag (ham bør man sgu holde fast i') da han gerne ville købe en kommode og måske nogle andre ting, og jeg tog så bare med som en sød kæreste og okay, fordi jeg elsker IKEA..
Tja, det blev så kun til en kommode i hans tilfælde, mens jeg selv fik fyldt en hel vogn med meget nødvendige ting (man kan altså ikke kun ha' 12 stk cocktail-glas, så var nødt til at købe nogle flere ikke) som snart skal stå i min lejlighed (YAY) og pynte.


Pointet med titlen er selvfølgelig, at jeg har brugt mange flere penge og tid på at købe/kigge efter møbler, køkken-diverse, nips osv end jeg plejer, men det er simpelthen ALT jeg kan tænke på for tiden. Kan slet ikke vente til jeg flytter.. skal derhen imorgen og kigge-lure igen :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...