Søg på bloggen

torsdag, januar 13, 2011

@IKEA




Har tilbragt det meste af dagen med at vade rundt med en kæmpe indkøbsvogn og kæreste på slæb i IKEA hele dagen. Åhhhh.. I love it! Og jeg tror da også, at min kæreste synes det var meget hyggeligt - måske mest da vi spiste hotdogs til en 5'er hæhæh.. 


Fandt faktisk ikke alt, hvad jeg havde håbet på at få med hjem - selvom jeg mest skulle købe service, da jeg allerede har møblerne. Men det var sgu befriende endelig at kunne smide alt hvad man ønskede i vognen, og vide at man snart kan bruge det, frem for det ryger på loftet. Åhhh, det var skønt.


Til gengæld kom vi til at tage en mega omvej hjem, så vi kørte igennem København hele vejen hjem frem for at komme ud på motorvejen: BIG MISTAKE, for vi ramte lige myldretiden. Nu er vi dog hjemme igen og skal til at lave lidt aftensmad til alle i huset. Kan jo ligeså godt øve mine kokkeevner, nu jeg snart skal stå for aftensmaden selv ;-)

2 kommentarer:

Louise Cecilie sagde ...

Det er altid megaaa skønt at shoppe i IKEA i flere timer, gerne med ens kæreste :D Elsker det også :P

Savner at handle en masse inde derfra.

MELANIE D. sagde ...

hæhæh, ja det er dejligt og man er jo helt sikker på at kæresten også nyder det ikk ;-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...