Søg på bloggen

torsdag, januar 27, 2011

Happiness



YAY. Jeg er så glad idag - har fået nøglen til min lejlighed og har selvfølgelig lige været inde med hele familien for at vise den frem. Imorgen skal jeg ind og gøre rent så den er fuldstændig clean og frisk, til når jeg skal flytte i weekenden. YAY. Jeg tror torsdag skal være min nye yndlingsdag (ej, det er måske lidt plat hæh) men ahhhh, det er så vildt! Jeg føler mig sgu lidt som en lille pige, der lige har fået sit helt eget dukkehus :-)
Har helt lyst til at sætte uret så jeg kan komme tidligt op imorgen og pakke ned, jeg kan næsten ikke vente.. Nu sidder jeg og spiser en magnum mandel og drikker cola zero, og om lidt vil jeg hoppe i seng og sætte erin brockovich på igen, selvom jeg har set den hele ugen, men det er virkelig en fantastisk film - og idag har været en fantastisk dag.

4 kommentarer:

Debbie sagde ...

Tillykke ;-)
Er det første gang du skal bo selv, eller hvordan?

Louise Cecilie sagde ...

Hvor er det fedt :) Tillykke med det :)

Frk. Emma sagde ...

Neej, hvor dejligt! STORT tillykke med det! :) Hvor er det fedt!

MELANIE D. sagde ...

Tusind tak piger, hvor er i søde!

Debbie - Ja, det er første gang jeg flytter hjemmefra, så er rigtig spændt! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...