Søg på bloggen

fredag, januar 14, 2011

friday night



Ville bare lige kigge ind hurtigt - er nemlig på vej ud af døren. Skal ind på SURF bar med nogle venner og min søde kæreste. Er hjemme i hans lejlighed lige nu, uhh.. Ej, det er sgu mærkeligt at være her - der er jo total rodet og tingene står bare tilfældigt lige nu, så har ikke rigtig vænnet mig til at det er hér han bor endnu. Men det kommer nok snart :-)


Det skrider også frem mht min lejlighed - jeg skal derind igen imorgen og kigge lidt, og så skal vi nok ordne nogle papirer. Så fra den 1. februar bor jeg sgu ikke hos kære mamma mere.. mærkeligt så hurtigt man blir' voksen. Åh, men jeg glæder mig altså virkelig til at have mit EGET sted, hvor man kan bestemme alt, lige fra hvornår man gider tage opvasken til hvornår man går i seng. Ej, okay det sidste har jeg nu været herre over et stykke tid, hæhæh.. Men you get the point, right ;-)


Nu vil jeg skynde mig at skifte tøj og lægge lidt casual make-up, og så venter der en stor cocktail til mig på SURF! Ha' en dejlig aften allesammen :-)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...