Søg på bloggen

mandag, januar 31, 2011

FÖRLÅT

Hej ladies,
UNDSKYLD den ringe indsat mht at blogge, men det forholder sig jo sådan at jeg er i et kæmpe flytterod og vi snakker altså IRL-flytning, så det er sådan set bare fordi jeg er netop er flyttet ind i min nye lejlighed (YAY) og ikke har internet endnu, at jeg ikke kan komme på og derfor ikke får lavet nogle indlæg osv. Buhuu.
Lavede lige dette indlæg igår aftes, da jeg var hjemme og hente de sidste ting, og fik det planlagt til idag. Håber på jeres forståelse, og jeg går blog-amok så snart det er muligt:)

2 kommentarer:

Camilla sagde ...

Hej :-)

Jeg har tagget dig til The Versatile Blogger. Hvis du har lyst til at være med, så går det ud på at linke til den, som har tagget dig, skrive 7 ting om dig selv og derefter tagge 15 andre personer :-)

Kh. Camilla, Endnu en Blog.

MELANIE D. sagde ...

Hej Camilla,
Tusind tak for awarden - det blir man kun glad af! Jeg vil straks føre den videre :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...