Søg på bloggen

tirsdag, januar 11, 2011

Food cravings










Lige for tiden savner jeg sommeren rigtig meget - især fordi jeg savner varmen, men der er altså også bare nogle ting, som man kun spiser om sommeren eller som passer bedst dér. I ved; is fra Ismageriet, lækre salater og drinks på caféer, jordbær, kirsebær & blåbær - you name it..

Det er jo ikke fordi, jeg aldrig spiser salater om vinteren, men det er ligesom bare 'for koldt' at spise, når man kommer hjem fra arbejde i sne-vejret og straks putter sig under et tæppe.. derfor glæder jeg mig til det blir sommer, så jeg igen kan nyde de lækre drinks og den lækre sommermad ude på terassen.
I aften står den på millionbøf, og det er til gengæld en ret jeg aldrig blir træt af, (og ja, jeg ved godt det er en gammeldaws ret, men dér er jeg sgu lidt mormor hæhæh) så idag kan jeg nok godt undvære sommeren lidt endnu :-)

3 kommentarer:

Liselotte sagde ...

Ej hvor ser det bare lækkert ud. Mmh, bliver helt sulten igen...

// Liselotte

www.everyday-couture.com

Tina Donbæk Larsen sagde ...

Rigtig lækker personlig blog :-D Jeg er nu fast læser :)

MELANIE D. sagde ...

Liselotte - Sådan havde jeg det også hæhæh

Tina - Tusind tak! Og hvor dejligt at du er blevet fast læser! :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...