Søg på bloggen

torsdag, januar 27, 2011

cupcakes







Blir også nødt til at få købt nogle af de super lækre cupcakes fra agnes, nu man er så heldig at dette
 herlige sted ligger i københavn. Men indtil da kan jeg jo kigge på disse lækre cupcakes som mig og min kære mor har lavet nogle gange nu - disse er taget til vores venners datters konfirmation i foråret. Mmm, blir helt lækkersulten nu.
Ihhh, idag og igår har været sådan nogle fantastisk dage, glæder mig til at fortælle om dem senere..

3 kommentarer:

Rikke'M sagde ...

Hvor er de dog bare fine! Det er jo helt kage-kunst - nærmest for søde til at blive spist!
- Og så har jeg iøvrigt tagget dig i en blogleg, hæhæ.

Stine sagde ...

Flotte kager! Er det samme opskrift til dejen til alle sammen? Og har du en opskrift på glasuren? For den er jo faktisk det flottede :)

MELANIE D. sagde ...

Rikke - Ja, som du selv har skrevet i dit indlæg idag, så kan jeg også bedre li' at pynte cupcakes frem for at spise dem! Ihhh, ja jeg har lige set det - hvor er det bare sødt skrevet! Blev helt rørt :-)

Stine - Mange tak! Ja, det er den samme opskrift, og jeg kan jo lave et indlæg med opskrift til både kage og glasur en dag (for ja, det er nemlig det flotte ved dem) :-)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...