Søg på bloggen

fredag, januar 21, 2011

Candlelights



Lige nu er jeg faktisk inde på strøget for at købe hele Søstrene Grene (hurra, for planlagte indlæg!) sådan er det jo, når man skal til at flytte hæhæh. Skal også finde nogle nye treggins', som det hedder så fint, da mine yndlings gik i stykker på en mindre diskret måde igår - det snakker vi ikke om. Disse fyrfadslys købte jeg på min fødselsdag i efteråret, kan desværre ikke huske hvor henne, men de pynter så fint på min lille smykke-kommode. 

Lidt senere skal jeg til fredagsbar på Frederiksberg seminarium med nogle venner og min kæreste, og så hjem og nyde fredag aften sammen med kæresten til en god film. Imorgen skal han til Århus og mødes med dem fra militæret til en forsinket julefrokost, og jeg skal hjem til min veninde og multi-hygge! Ha' en dejlig fredag aften ladies.

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...