Søg på bloggen

lørdag, december 04, 2010

Pakkekalender

Jeg må altså nok indrømme, at jeg er en smule forkælet og især når det kommer til julen - har ihvertfald fået overbevist min mor om, at jeg da selvfølgelig skulle ha' pakkekalender (igen) i år ligesom mine søskende (som er 7 år & 1½!) frem for adventsgave (men det havde nok også været forkælet eftersom man er 21??? hæhæ)
Anyways, min mor synes vidst selv det er ret hyggeligt, bortset fra alt indpakningen måske, at købe nips osv til mig, som jeg kan bruge når jeg engang flytter hjemmefra. Og jeg har fået rigtig fine gaver indtil videre, så jeg tænkte på at lave et indlæg hver dag med billede af hver pakkegave. Så nu får i lige billeder af de første 4 pakkegaver :)



1. december fik jeg den mest nuttede ugle som julepynt f.eks til juletræet, lige nu hænger den på mit smykketræ og dekorerer rigtig fint. Det er ingen hemmelighed herhjemme at jeg har en kæmpe svaghed for ugler, jeg synes de er så nuttede! 


2. december fik en fin hårbøjle med blomstermotiv, som jeg helt klart skal bruges næste gang, jeg skal ha' håret sat op. Den er vidst nok fra Lisbeth Dahl (bestilt på nettet) og jeg elsker virkelig alt fra den butik!



3. december fik jeg igen en nuttet ugle, denne gang som en porcelænsfigur til stearinlys. YEZ! Håber der kommer flere ugler :)


4. december (altså idag ikk') fik jeg så en lille te-si med en nuttet lille kop som et slags vedhæng der (sjovt nok) kan hænge ved siden af glasset/koppen med te i. 
Nu skal jeg igang med at lave lidt lørdagsbrunch til mig, min mor og mine søskende (nogle af dem) og jeg trænger virkelig til en omgang solid morgenmad med MASSER af bacon efter igår...


Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...