Søg på bloggen

onsdag, december 22, 2010

Pakkekaldendergaver (part tre)

Okay, den der ide med at poste et indlæg hver dag med hvad jeg har fået i julesokken, var nok ikke så gennemtænkt i og med jeg har været syg (som i rigtig syg og dermed sygemeldt fra arbejdet) i 2 uger - plus/minus - og når jeg endelig har været lidt frisk, har jeg hoppet ud for at købe julegaver eller mødes med nogle søde venner.
MEN, jeg synes nu også det er lidt hyggeligere at vise lidt flere gaver ad gangen frem for én - eller også prøver jeg bare at overbevise mig selv om, at det er en meget bedre ide hæhæ. Anywayzzzz, here goes:


15. december: Vintage Needle Book fra RICE

16. december: Endnu en nuttet ugle <3

17. december: My Girl (nok den bedste gave!)

18. december: Toms Kringler hæhæ

19. december: Sort bøjle fra Søstrene Grene

20. december: Den lækreste læbepomade fra Labello som dufter og smager (hæhæ) super lækkert og gir flotte lyserøde læber

21. december: Fint lille juletræ til pynt - lidt sent den kom ;)

22. december: 30 Heart Pins fra RICE

PS. 2 DAGE TIL JULEAFTEN!!! :)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...