Søg på bloggen

fredag, december 31, 2010

NYTÅR - SIDSTE ÅR





Sidste år fejrede jeg nytår med 6 dejlige damer hvor vi spiste lækker mad, drak en masse champagne og dansede os ind i det nye år.
Da klokken slog ca 01:00 valgte vi at tage ind mod byen - BIG mistake, for dét kom der bestemt ikke noget godt ud af. Så vidt jeg husker blev vi splittet ad, så snart vi kom ind til byen (hvor det var umuligt at finde et fedt sted!) og så var det virkelig ikke nogen god ide at hoppe rundt i gaderne klædt i nylon-strømper + stiletter i frost grader!


I år skal jeg derfor IKKE i byen - og desværre heller ikke holde nytår med damerne. Til gengæld skal jeg holde nytår sammen med le boyfriend sammen med min far og hans venner. Glæder mig til at få lækker mad og drinks hele aftenen og drikke mig stang bacardi indtil jeg falder om hæhæhæhæ..

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...