Søg på bloggen

lørdag, december 04, 2010

Lørdagsbrunch

Omelet mixen gøres klar - cherrytomater, hytteost & basilikum
BACON <3
Det ligner lidt der er peberfrugter (AD) i, men det er bare grønne cherrytomater ;)
Brunch med lidt mango-the med honning (av av min hals) og kakaomælk. Min dag er reddet :)
Idag skal dagen altså begynde med brunch og intet andet! Desværre er min dag ikke helt startet sådan, men brunch har jeg da fået :) 
Jeg var jo til julefrokost med mit arbejde igår, hvor vi først var ude at spise julebuffet og derefter tog tilbage på arbejdet (børnehaven) og hyggede med øl, irish coffees, lidt drinks, snak og sladder og julemusik. Det var rigtig hyggeligt (men har lidt hovedpine idag).
Min kæreste ringede ca. kl 22:00 og sagde han savnede mig, og om han ikke måtte komme hjem til mig så vi kunne sove sammen, og det sagde jeg selvfølgelig ikke nej til :) Kom bare også til at love ham i min lille brandert, at jeg nok skulle køre ham på arbejde dagen efter kl 7:30, fordi jeg lige skulle være lidt sød.. Imorges var jeg knap så glad for at skulle køre bil, hæhæ..

2 kommentarer:

Gowry sagde ...

Ej for fanden...bliver mega lækker sulten af at se det der! :)

MELANIE D. sagde ...

Hæhæ, hvor er du sød :)

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...