Søg på bloggen

fredag, december 03, 2010

La premiére julefrokost


Nøj, jeg har travlt - som i rigtig travlt, men ville bare så gerne smide et 'hej' inden jeg smutter, for ellers blir det først imorgen. Skal nemlig til (den allerførste) julefrokost med mit arbejde, så er egentlig på vej ud af døren da mit pick-up kommer lige om lidt. Ihhhhh, orker NON det der sne-vejr lige nu, når jeg lige har sat/glattet mit hår og især fordi min stiletter trænger til at blive luftet snart.. buhuu!
Hav en rigtig dejlig fredag aften allesammen, det får jeg ihvertfald selvom det nok ikke blir alt for sent, det er jo nogle gamle nisser jeg arbejder sammen med (hæhæ) men måske kan jeg lokke nogle af de andre tøser (vikarer) med i byen? YES!
(PS. det er et gammelt billede der ses af mig, men kunne selvfølgelig ikke finde USB-stikket til at oploade de nye freeesh billeder...)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...