Søg på bloggen

torsdag, december 02, 2010

Kære julemand,


1. Paliet computersleeve 15'' fra Ordning&Reda
2. Just Dance 2 til Wii
3. Mulberry Continental Wallet (sort)
4. Manolo Blahnik ''Sedaraby'' D'Orsay Pumps
5. Lauren Conrad: L.A. Candy
6. Crepejern
7. The Polaroid Book
8. Sex and the City 2
9. Bakke i glossy crocoi fra Ordning&Reda
10. ''50 Fashion Designers You Should Know''
11. Ellie Goulding: Lights
12. Wii Fit Plus

Nu kan i lige få et lille glimt af nogle af de ting, som jeg ønsker mig til jul, og hvis jeg selv skal sige det, så synes jeg faktisk, at jeg har fundet på nogle meget gode (læs: realistiske) ønsker - måske med undtagelse af Manolo's - når nu den 'rigtige' liste ikke må bruges, hæhæ...
For tro mig, jeg har MASSER af ønsker men altså, de er jo ikke ligefrem gift-material, så derfor har jeg forkortet den, en del, så min kære familie også kan være med. 
Sidder faktisk pt. og prøver at lave en liste over mulige julekøb til familien, og det er altså ikke så let. For både min far og lillesøster har fødselsdag i december, så de skal jo have i to omgange. Jesuz, og det er som om, at det kommer bag på mig hver jul ;)

Ingen kommentarer:

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...